Zápis žáků do první třídy pro školní rok 2020/2021 proběhne dne 22.4.2020.
Zápis žáků do první třídy pro školní rok 2020/2021 proběhne dne 22.4.2020.
V úterý 17. března 2020 proběhla formou inkasa obvyklá platba za stravné za měsíc březen 2020.
Vzhledem k vyvíjející se situaci mimořádného uzavření škol byly částky vypočítané pouze za již odebranou stravu v měsíci březnu.
Ing. Iva Ozoráková
vedoucí školní jídelny
Vážení rodiče, milí žáci,
jak jistě víte, škola je od 16.3.2020 až do odvolání uzavřena, jarní prázdniny se nám tím nečekaně protáhnou. Výuka bude probíhat doma podle zadávaných úkolů. Úkoly budou zasílány na mailové adresy rodičů nebo žáků. První „várka“ úkolů je zatím na 2 týdny, dál uvidíme, jak se situace vyvine. V případě jakýchkoli nejasností konzultujte vše mailem s konkrétními učiteli.
Doporučujeme také žákům sledovat na ČT2 program UČÍTELKA:
Jestli si žáci nechali ve škole nějaké učebnice nebo sešity, které budou k samostudiu potřebovat, mohou si pro ně do školy přijít v úterý 17.3. a ve středu 18.3. v době od 8.00 do 12.00 hod. nebo po telefonické domluvě /tel. 728 031 831/. V tuto dobu si mohou rodiče vyzvednou také žádost o ošetřovné.
Věnujte, prosím, plnění zadávaných úkolů velkou pozornost, neberte to lehkovážně, pracujte pilně a systematicky, nejlépe denně. Žáci devátého ročníku by se měli zaměřit hlavně na přípravu na přijímací zkoušky a na závěrečné ročníkové práce.
Dávejte na sebe všichni pozor a až tato mimořádná a nepříjemná situace pomine, znovu se sejdeme ve škole a zvýšeným úsilím vše potřebné doženeme.
Mgr. Libuše Vyhnálková
ředitelka ZŠ a MŠ Předín
Informační schůzka s rodiči, která se měla konat v pondělí 16.3.2020 v 15.30, se ruší.
Na základě nařízení MZ ČR zůstanou žáci základní školy až do odvolání doma.
Z důvodu konání pololetní pedagogické rady odpadají v úterý 21. 1. 2020 odpolední kroužky.
Od 1. 1. 2020 dojde ke změně provozního řádu školní jídelny. Změna bude spočívat především v podmínkách a způsobech pro přihlašování a odhlašování stravy.
Stravu na následující den bude nutné odhlásit či přihlásit nejpozději do 13:00 den předem.
Odhlásit či přihlásit se mohou všichni i nadále telefonicky na tel. číslech 605 475 123 nebo 568 884 347, osobně ve ŠJ, písemně do sešitu v jídelně v době vydávání obědů 11:40 – 13:00 a nově je možné odhlásit či přihlásit stravu na webu ZŠ https://www.zspredin.cz/odhlasovani-obedu . Prosíme strávníky, aby preferovali elektronické odhlašování či přihlašování stravy. Neodhlášená strava propadá, strávník nemá nárok na náhradu neodebrané stravy.
Neodhlášenou stravu si může zákonný zástupce vyzvednout pouze v první den neplánované nepřítomnosti žáka dle § 122 odst. 2 zák. č.561/2004 Sb., školský zákon, a to ve školní jídelně do vlastního čistého jídlonosiče v době výdeje obědů od 11:15 do 13:00.
V následujících dnech nepřítomnosti strávníka již nárok na dotovanou stravu nevzniká!
Vánoční prázdniny
Sobota 21. 12. 2019 - Neděle 5. 1. 2020
Nástup do školy v pondělí 6. 1. 2020.